Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

Η διαδικασία είναι απλή. Διάλεξε το πακέτο ή την υπηρεσία που σε ενδιαφέρει από την αρχική σελίδα και πάτα Αγορά Πακέτου. Στο επόμενο βήμα εφάρμοσε εκπτωτικό κουπόνι , αν έχεις , αλλιώς πάτα Ολοκλήρωση της Παραγγελίας. Σύμπληρωσε τα στοιχεία σου και διάλεξε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείς. Πάτα Αποστολή Παραγγελίας και αυτό ήταν έχεις επιτυχώς ολοκληρώσει την παραγγελία. Αυτομάτως θα λάβεις ένα μήνυμα επιβεβαίωσης της παραγγελίας σου στο email σου.

Όχι δεν είναι απαραίτητο να κάνεις λογαριασμό για να κάνεις παραγγελία. Υπάρχει η δυνατότητα να κάνεις παραγγελία απλά ως επισκέπτης.

Διάλεξε τον σύνδεσμο Ο Λογαριασμός Μου πάνω δεξιά στο Μενού. Μπορείς να κάνεις εγγραφή  συμπληρώνοντας το email σου και τον κωδικό σου.

Επειδή είμαστε online λογιστικό γραφείο εξυπηρετούμε όλη την Ελλάδα. Επίσης εξυπηρετούμε και Έλληνες του εξωτερικού που είναι φορολογικά υπόχρεοι στην Ελλάδα.

Μπορείς να πληρώσεις την παραγγελία σου με τους εξής τρόπους:

  • Πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
  • PayPal

Επίλεξε τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής στο παράθυρο της παραγγελίας σου.

Αν διαθέτεις κάποιο κουπόνι, μπορείς να το εξαργυρώσεις πολύ εύκολα ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες:

  1. Επέλεξε τα πακέτα και τις υπηρεσίες που επιθυμείς.
  2. Πήγαινε στο Καλάθι.
  3. Πρόσθεσε τον ειδικό κωδικό του κουπονιού στη περιοχή που λέει Κουπόνι Έκπτωσης.
  4.  Πάτα Εφαρμογή Κουπονιού.

Αν το Σύνολο έχει μειωθεί αντίστοιχα, αυτό σημαίνει ότι το κουπόνι έχει εξαργυρωθεί κανονικά.

Η υποστήριξή μας είναι διαθέσιμη για να σας βοηθήσει 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα.

Δεν υπάρχει ελάχιστο ποσό για την παραγγελία σου. Όλα εξαρτώνται από εσένα και τις ανάγκες σου.

Εννοείται πως εκδίδουμε τιμολόγια για τις επιχειρήσεις.

Δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας από το προφίλ κάθε χρήστη. Μπορείς να επικοινωνήσεις όμως με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο chat κάτω δεξιά ή στο info@indima.gr για να ακυρώσουμε την παραγγελία σου.

Καθώς η παραγγελία σου είναι ήδη καθ’ οδόν και έχει εκδοθεί απόδειξη, δεν είναι δυνατή η προσθήκη ή η αφαίρεση κάποιου πακέτου ή υπηρεσίας. Μπορείς όμως να επικοινωνήσεις με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών για να την τροποποιήσεις και να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις ό,τι θες.

Για να είσαι σίγουρος/η ότι πραγματοποίησες την παραγγελία σου, μετά την επιτυχή καταχώρησή της θα λάβεις email επιβεβαίωσης.

Από το παράθυρο σύνδεσης στον λογαριασμό σου, επίλεξε τον σύνδεσμο Ξέχασες τον κωδικό; και ακολούθησε τις οδηγίες που υπάρχουν στο email που θα λάβεις.

Μπορείς να αλλάξεις τα στοιχεία σου στον σύνδεσμο Ο Λογαριασμός Μου, από το κύριο μενού πάνω δεξιά της ιστοσελίδας.